Gran tancament de temporada al Waterpolo Kids Tour: dos campionats i un subcampionat per als equips del CN Montjuïc
Del 26 al 29 de juny, els equips infantil, cadet i juvenil del Club Natació Montjuïc van participar al Waterpolo Kids Tour, un torneig de referència a nivell estatal que reuneix alguns dels millors equips de categories formatives. Durant quatre dies intensos de competició, els nostres esportistes van demostrar el seu talent, compromís i esperit d’equip, tancant la temporada de la millor manera possible.
Els infantils van fer un torneig impecable i van aconseguir proclamar-se campions, amb partits molt disputats i una actitud exemplar a l’aigua. El jugador Jorel Vasques va ser escollit MVP del torneig, reconeixent així la seva aportació clau durant tota la competició.
L’equip cadet va seguir el mateix camí d’èxit, imposant-se als rivals amb autoritat i constància. Van aixecar el trofeu de campions del torneig, i el reconeixement individual va ser per a Nicolás Sánchez, escollit millor jugador (MVP) d’aquesta categoria.
Pel que fa als juvenils, van oferir un gran nivell de joc i van arribar fins a la final, on van caure amb honor després d’un partit molt intens. El subcampionat aconseguit és una mostra del gran treball realitzat per aquest grup al llarg de tota la temporada.
Més enllà dels resultats, aquest torneig ha estat una experiència formativa i emocional molt potent per als nostres jugadors i jugadores. Enfrontar-se a equips d’arreu de l’Estat, conviure durant diversos dies, i competir amb respecte i passió són aspectes que formen part del creixement esportiu i personal que promovem des del club.
També ha estat una oportunitat per celebrar el final de la temporada, valorar l’esforç col·lectiu i reforçar el sentiment de grup i pertinença. Entrenadors, famílies i jugadors han compartit grans moments, i el balanç no pot ser més positiu.
Des del CN Montjuïc volem felicitar tots els esportistes, els equips tècnics que els acompanyen cada dia i les famílies que ho fan possible amb el seu suport constant. Iniciatives com el Waterpolo Kids Tour ens recorden per què estimem aquest esport i ens animen a seguir creixent com a club.
Enhorabona, equips!