Activitats Dirigides

actividades dirigidas

Inscriu-te com a Soci i gaudeix del nostre programa d’Activitats Dirigides sense cap cost adicional. Posa’t en forma, disfruta i diverteix-te fent esport, tonifica’t, balla, pedaletja o nada de la mà del nostre equip de monitors especialitzats, que t’ajudará a assolir els teus objectius aprofitant al màxim l’activitat.

Tens al teu abast activitats de baixa, mitja i alta intensitat, fes una ullada a les descripcions i tria les que més s’adapten a tú.

Aerotono

 

aerotonoL’Aerotono és una variant de les classes aeròbiques en què es millora la resistència cardiorespiratòria i la força muscular, realitzant treballs pertanyents a l’aeròbic però combinats amb exercicis específics de tonificació muscular localitzada. L’aerotono és una activitat d’alta intensitat amb descansos actius.


Body Pump

 

gym-546138_960_720El Body Pump és un programa grupal d’entrenament basat en l’aixecament de peses en el qual els principals grups musculars es treballen de forma individual amb exercicis com l’esquat, l’aixecament i el pes mort. L’objectiu de la classe està encaminat cap a l’enfortiment i la definició muscular a través de múltiples repeticions.


Ciclisme Indoor

 

spi

Sessió d’alta intensitat cardiovascular planificada perquè sigui divertida, fàcil i a l’abast de tots. Es realitza amb una bicicleta estàtica en la qual es combinen diferents exercicis i ritmes de pedaleig al ritme de la música.


Zumba

 

zumbaZumba és una disciplina fitness creada el 2006 i enfocada d’una banda a mantenir un cos saludable i per altra a desenvolupar, enfortir i donar flexibilitat al cos mitjançant moviments de ball combinats amb una sèrie de rutines aeròbiques. Zumba fa servir dins de les seves rutines els principals ritmes llatinoamericans, com ho són la salsa, el merengue, la cúmbia, el reggaeton i la samba. En cada sessió de Zumba, es poden arribar a cremar de 50 a 300 calories.


Tai-txí

 

taichi

El tai-txi és un art marcial amb aplicacions terapèutiques originari de l’imperi xinès. La seva pràctica està relacionada amb la consecució d’un major equilibri físic i psíquic ja que redueix considerablement els nivells d’estrès i ansietat a causa del control de la respiració necessari per a la realització dels exercicis, millora la flexibilitat i estimula el sistema cardiovascular.

Aquagym

 

pic7L’aquagym és una modalitat de fitness aquàtic amb nombrosos exercicis centrats en la tonificació muscular que adapta al medi aquàtic el treball físic que es realitza a terra amb l’avantatge de la ingravidesa i la resistència que l’aigua aporta. Amb l’aquagym es millora la condició física general i es permet una millor recuperació de les lesions, pel que està indicat per a persones en processos de rehabilitació. Es treballen diferents grups musculars de forma específica i s’alternen exercicis de la part superior, mitjana (oblics i abdominals) i inferior del cos.


Body Balance

 

pic5El Body Balance és un programa grupal d’entrenament que combina tres disciplines: tai-txi, ioga i pilates. Els exercicis realitzats durant la classe estan adaptats a tot tipus de públic, per tant, cada persona treballa d’acord a les seves possibilitats, seguint les postures opcionals que l’instructor indica. L’objectiu de la classe està encaminat cap a la millora de la flexibilitat, l’equilibri, enfortir la zona mitjana i reduir l’estrès.


Estiraments

estiramientoSessió de treball destinada a millorar la flexibilitat mitjançant exercicis suaus i sèries d’estiraments. També incorpora exercicis de relaxació per aconseguir treballar cos i ment.


Pilates

 

pilatessEl Pilates és un sistema d’entrenament físic i mental creat a principis del S.XX per Joseph Hubertus Pilates, qui es va basar en els seus coneixements de diferents disciplines com la gimnàstica, la traumatologia i el ioga per desenvolupar-lo. El mètode es centra en el treball dels músculs interns per mantenir l’equilibri corporal i donar estabilitat i fermesa a la columna vertebral, per la qual cosa és molt usat com a teràpia en rehabilitació.


Tonificació+Pilates

 

pilates2hidden content

 

 

 

 


Entrenament funcional

picL’entrenament funcional ha d’integrar tots els aspectes del moviment humà, a causa que es basa sobretot en el treball de la força funcional, la qual és la força que involucra tot el cos i no a un grup aïllat de músculs. Es tracta de la força que s’utilitza en els esports i també en la vida quotidiana.


GAC

pic2El sistema d’entrenament GAP prové de la unió de tres paraules que defineixen exactament de què es tracta: Glutis, Abdominals i Cames. Amb la seva pràctica s’aconsegueix definir el gluti, enfortir les cames i en combinació amb el treball cardiovascular, reduir cintura i lluir un ventre més pla.


Global training

pic3El Global Training aposta per una sessió en la qual es facin un bon nombre d’exercicis, cadascun dels quals serveixi específicament per a un grup muscular (esquena, braços, cames, pit, espatlles). La idea és concentrar d’aquesta forma l’entrenament per aconseguir uns resultats més apreciables mitjançant la definició d’aquests músculs.


Tonificació

pic4Enforteix, tonifica i defineix la musculatura de tot el cos a través de la combinació de tècniques de musculació, mobilitat articular, estiraments i relaxació en sessions d’alta intensitat. Es pretén el desenvolupament equilibrat, multilateral i polivalent de les capacitats físiques i la condició física general.


Necessites més informació?

Per a poder disfrutar d’aquest servei, es necessari inscriure’s com a Soci al Club, descobreix els Avantatges de ser soci.

Normativa General de les Activitats Dirigides

  • El nombre de sessions, contingut i horaris de les activitats dirigides, així com els monitors que les imparteixen, poden ser modificats i / o anul·lats segons les necessitats del Club.
  • L’ús de tovallola és obligatori i es recomana portar aigua o similar per evitar la deshidratació.
  • Cal seguir les pautes que marquen els tècnics esportius en cada activitat i respectar els horaris d’inici i finalització de cadascuna de les classes.
  • Informe al monitor si és el seu primer dia de classe, si té alguna lesió important, si pateix qualsevol dany o molèstia o si necessita abandonar la classe abans de la finalització de la sessió..
  • Per poder realitzar les sessions de les diferents activitats complementàries, s’haurà de fer prèviament la preinscripció i abonar l’import d’aquestes a la recepció del Club. Les activitats complementàries estan supeditades a un mínim de participants.

Comments are closed